Konsultantų įrankiai - norintiems mokytis

2006 10 30

Mokymų ir konsultacijų bendrovė "TMD partners" plečia savo veiklą: konsultantai bandys uždirbti iš priemonių, skirtų darbuotojams ar vadovams mokytis savarankiškai.
 
Šios priemonės, kurias bendrovės specialistai vadina savarankiško mokymosi instrumentais, kalbant konkrečiai, yra atmintinės, mokomieji vaizdo ir garso įrašai, specializuotos knygos ir panašūs dalykai. Naująją veiklos kryptį konsultantai žymi nauju prekės ženklu "TMD Publishing".
 
"Idėją įgyvendinome turėdami labai konkrečių tikslų: viena vertus, norėjome padėti darbuotojams, sugrįžusiems iš įvairių seminarų ar mokymų, įtvirtinti įgytas žinias. Kita vertus, siekėme sukurti priemones, kurių dėka žmonės galėtų savarankiškai mokytis biure ar kitoje jiems patogioje vietoje", – sako Vilius Žemaitis, "TMD partners" direktorius. Jis įsitikinęs, kad "pastaruoju metu tokių mokymosi priemonių poreikis labai išaugo, o niša – visiškai neužpildyta".
 
Pirmenybė saviems
 
Tobulėti padedančius įnagius bendrovė kurs pati arba Lietuvos rinkai pritaikys užsienietiškus.
 
"Tačiau pirmiausia siekiame kurti tokias priemones, kurios būtų paremtos mūsų konsultantų patirtimi ir geriausiai atitiktų vietinės rinkos poreikius", – pabrėžia direktorius.
 
Pirmoji "TMD Publishing" kregždė yra Klientų nepasitenkinimo valdymo įrankis. Jis daugiausia skirtas telerinkodaros, klientų aptarnavimo, skambučių centrų ir panašių įmonių padalinių darbuotojams. Konsultantai sukomplektavo jiems skirtą rinkinį. Jame yra ant stalo pastatoma atmintinė, kurioje surašyti penki "žingsniai", kaip dera kalbėti su įpykusiu klientu, bandyti jį nuraminti ir nusiraminti pačiam.
 
Į dėžutę įdėta ir speciali priemonė stresui mažinti: lanksti konstrukcija, kurią galima visaip niurkyti, užuot nevalingai lanksčius telefono laidą ar kitą darbo priemonę.
 
"Mums pasakojo, kad dirbantiems tokį nervingą darbą tenka dažniau keisti ausines, nes, norėdami atsikratyti įtampos, jie ausines visaip lanksto ir laužo. Dabar darbuotojai turės ką minkyti rankose", – šmaikštauja p. Žemaitis.
 
Dar pakuotėje yra praktinių patarimų ir paaiškinimų instrukcija, kurioje išdėstoma, kodėl svarbu valdyti klientų nepasitenkinimą, pateikiama siūlomų pokalbio frazių bei praktinių pavyzdžių, kaip elgtis įvairiose kebliose situacijose. Savo patirtį, susitarimus su klientais, darbuotojas gali susirašyti užrašams skirtoje knygoje.
 
"Jei darbuotojas mūsų priemone pasinaudos bent penkis kartus, tai tikrai taps jo įgūdžiu", – žada p. Žemaitis.
 
Į medžioklę!
 
Konsultantai sako, kad dabar derasi su didžiosiomis bendrovėmis, kurioms galėtų būtų sukurti specialūs rinkiniai, pavyzdžiui, firminių spalvų ar su užsakovo logotipu.
 
Ateityje konsultantai planuoja su "TMD Publishing" ženklu parengti rinkinius, padedančius ugdyti kitokius klientų aptarnavimo, pardavimų įgūdžius.
 
Antrasis įrankis, kurį taip pat patys parengė konsultantai, yra kompaktinė plokštelė "Tavo sėkmės medžioklė". Ji yra skirta platesnei klausytojų auditorijai, todėl bus pardavinėjama ir knygynuose.
 
"Tai 67 minučių savarankiško mokymosi programa apie tikslų siekimą, troškimų išsipildymą ir permainas gyvenime, tai įrankis, norintiems prisijaukinti fortūną, o sėkmę – paversti kasdienio gyvenimo dalimi", – pakiliai CD pristato konsultacijų ir mokymų bendrovės direktorius. Kalbant žemiškiau, tai yra suprantama kalba išdėstyta paskaita su praktiniais pavyzdžiais ir realiomis istorijomis. Konsultantų įsitikinimu, pranašumas yra tas, kad CD specialiai buvo įrašinėjamas studijoje, tai nėra sumontuotas seminaro ar mokymų įrašas. "Tavo sėkmės medžioklę" rengę konsultantai yra, ko gero, vieninteliai, kurie nekeikia automobilių spūsčių, nes mano, kad klausantis jų CD bus galima naudingai leisti laiką kamščiuose ar ilgesnėse kelionėse.
 
"Šiuolaikiniai verslininkai daug keliauja, dažnas norėtų tobulėti, bet neturi laiko lankytis mokymuose ar seminaruose. Dabar jie tai gali padaryti vairuodami automobilį ar pavyzdžiui, žvejodami", – siūlo p. Žemaitis.
 
Jolanta Vaitiekūnienė