Profesionalios pardavimo technikos:
kaip padidinti pardavimo efektyvumą?

2017.10.12 - 13, Kaunas

Kodėl verta dalyvauti?

Dalyviams užsiregistravusiems iki 2017 m. rugpjūčio 1 d. taikoma 15% nuolaida
  • Dalyviai susipažįsta su pardavimo veiklos planavimo ir valdymo principais bei geriau supranta, kaip reikia perorientuoti savo darbą su klientais, norint pasiekti gerų rezultatų. 
  • Suvokia pardavimo darbuotojo profesijos išskirtinumus, pardavėjo, kaip labai svarbaus žmogaus, vaidmenį kompanijoje.
  • Mokymo dalyviai supranta psichologinio pasiruošimo ir teigiamų nuostatų įtaką pardavimo procese ir aktyviau bei drąsiau pardavinėja produktus/paslaugas.
  • Mokymo dalyviai išmoksta pardavimo technikų: kaip užmegzti kontaktą, efektyviai klausinėti, aktyviai klausytis, siekiant išsiaiškinti kliento poreikius, kaip parduoti parodant naudą, kaip suvaldyti abejones, klientų prieštaravimus bei atsikalbinėjimus ir išlaikyti bei plėtoti santykius su klientais. 
  • Sužino, kodėl kaina nėra pats svarbiausias veiksnys parduodant ir kuo skiriasi nuolaidžiavimas ir nuolaidų davimas. 
  • Praktinių užduočių metu seminaro dalyviai turi galimybę pamatyti save „iš šono“, įvertinti savo stipriąsias/silpnąsias puses ir atitinkamai padaryti išvadas, ką jie turėtų tobulinti efektyviau darbe su klientais.
  • Pritaikę mokymuose įgytas žinias darbuotojai entuziastingiau ir geriau dirbs tiek išlaikant esamus, tiek siekiant pritraukti naujus klientus. Mokymų dalyviai pardavinės siekdami išlaikyti produktų pelningumą, atitinkamai augs kompanijos pardavimai ir pajamos.
Ko išmoksite? Programa glaustai
  • Kaip paveikti klientus? Kitoks požiūris į pardavimą. Pasiūlymų vertė klientų akimis: nuo ko ji priklauso? Produkto visuma: ką mes parduodame klientams? „Karo laivo“ principas.
  • Psichologinio pasiruošimo svarba parduodant. Kaip psichologiškai pasiruošti ir nusiteikti pardavimo veiksmams, padidinti pasitikėjimą savimi ir vidinę motyvaciją? Kaip išlaikyti teigiamą požiūrį ir pokalbio kontrolę sudėtingose situacijose?

  • Kaip teigiamos nuostatos į parduodamus produktus ir atstovaujamą kompaniją įtakoja rezultatus šiandien? Kaip susiformuoti teigiamas nuostatas? Teigiamos ir neigiamos nuostatos klientų atžvilgiu. Kaip išprovokuoti teigiamą kliento reakciją?

  • Perėjimas nuo norų prie poreikių ir interesų. Klientų keliamos sąlygos ir jų apėjimas. Derybos dėl kainos. Kaip pateikti nuolaidas?

  • Kliento abejonės – dvejonės būsenos valdymas. Lūkesčių lūžiai ir neigiamos jų pasekmės. Pasiūlymo bei sprendimo vertės patikrinimas ir įvertinimas.

TMD: kitaip ir geriau
  • Konsultantų rinkoje TMD ekspertai išsiskiria ypatingai aukšta kompetencija, atsakingu požiūriu į darbą ir geriausiomis savo srities žiniomis, gebėjimu jas pritaikyti. Jų paslaugos paklausios ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse, Rusijoje, vykdome projektus Kazachstane, Gruzijoje, Skandinavijos šalyse ir kt.

  • Naudojamos veiksmingos ir validuotos mokymo metodikos, taikomi Harvard, INSEAD ir kitų žymiausių verslo mokyklų modeliai, naudojami naujausi pasaulinių konsultacinių bendrovių (Accenture, McKinsey) tyrimų duomenys bei integruojama užsienio partnerių patirtis.

  • Naujausių IT pasiekimų taikymas optimizuojant mokymo procesus, pvz.: grįžtamojo ryšio apklausos  mokymuose vyksta realiuoju laiku, tyrimai atliekami naudojant interneto platformas ir kt.

  • Stipri orientacija į individualias kliento situacijas ir poreikius, programų adaptavimas, atsakingas pasiruošimas mokymams ir lankstumas įgyvendinant projektus.

  • Klientų nuomone, „TMD - tai kūrybinga, veikli, aukštų standartų profesionalų komanda. Jie mums - geriausi!”

Registracija

Rita Žliobaitė, mokymų vadybininkė 
+370 645 68500  |rita.zliobaite@tmd.lt

Mokymą veda

Donata Varnelienė Aktyvaus asmeninio pardavimo ekspertė, pardavimo pajėgų ugdymo konsultantė

Kaina:

€447 (be PVM)

Faktai

TMD klasika
12 metų TMD patirtis
10 000 + mokymo dienų
80 000 + mokymų dalyvių