Renginiai

Vidiniai pranešimai

 
„Motyvacinių renginių metu aš dažnai ištariu frazę, jog sėkmė – tai įprotis. Ne tikslas, kuris niekada nepasiekiamas, bet nuolatinė kiekvieno savimi pasitikinčio asmens būsena. Todėl labai svarbu, kad organizacijos suvoktų, jog verslo sėkmę lemia ne tik pinigai, bet darbuotojų noras ir pastangos, jų  ryžtas pasiekti daugiau. O įkvėpimas neatsiranda iš niekur – jį reikia atrasti ir puoselėti, todėl motyvaciniai renginiai yra viena iš veiksmingiausių darbuotojus uždegančių priemonių.“
 
Darius Pietaris: „Verslo sėkmę įkvepia žodžiai“, "Verslo žinios", 2005
 
Pranešimo ar motyvuojančios kalbos tikslai
  • Motyvuoti dalyvius siekti aukštesnių veiklos rezultatų ir įkvėpti naujiems planams;
  • Parodyti dažniausiai pasitaikančius stereotipus darbinėse situacijose ir paskatinti keisti stereotipinį mąstymą;
  • Įkvėpti darbuotojus imtis didesnės asmeninės atsakomybės;
  • Siekti geresnio savo rolės organizacijoje pajautimo ir supratimo, didesnės identifikacijos su kompanija;
  • Siekti supratimo, koks yra kitų indėlis organizacijos darbe;
  • Siekti supratimo, kaip dirbti nepalankiomis sąlygomis.
Pranešimo ar motyvacinės kalbos nauda
  • Geresnis supratimas, kas realiai įtakoja veiklos rezultatus;
  • Didesnis pasitikėjimas savo jėgomis, parduodamais produktais ir kompanija;
  • Didesnė darbuotojų motyvacija;
  • Konstruktyvesnis darbuotojų požiūris į darbo situacijas;
  • Didesnė įvairių lygių darbuotojų orientacija į rezultatus;
  • Didesnis darbuotojų polinkis prisiimti atsakomybę už veiklos rezultatus;
  • Mažesnis darbuotojų pasipriešinimas.