Emociškai brandi lyderystė: kaip būti sėkmingu naujos kartos vadovu?
- Titulinis
- Atviroji programa
Programos struktūra
Emociškai brandi lyderystė: kaip būti sėkmingu naujos kartos vadovu?
Tikslas: gilinti pažinimą, kas lemia stiprią lyderystę, susipažinti su vadovavimo funkcijomis. Stiprinti žinias apie vadovavimo stilius bei gilesnį savęs pažinimą. Ugdyti gebėjimą atpažinti skirtingas situacijas bei kaip jos įtakoja komandos narius. Susipažinti su pagrindinėmis motyvacijos teorijomis bei gauti įrankius, kaip identifikuoti žmonių motyvaciją, kaip valdyti sudėtingus pokalbius. Ugdysime gebėjimą efektyviai pravesti susirinkimus bei suteikti grįžtamąįį ryšį.
Namų darbai
Trukmė: 2 dienos/16 akad. val.
Asmenybės tyrimas. Emocinės kultūros indeksas
Tikslas: išsiaiškinti savo dabartinę situaciją bei tai veikiančius faktorius, pamatyti save iš šono bei geriau pažinti save.
Dirbtuvės: Emociškai brandus vadovas
Remiantis tyrimo duomenimis, geriau pažinti save bei ugdyti emocinę brandą ir emocinį lakstumą. Suteiksime įrankius, kaip tapti efektyviu vadovu, nepriklausomai nuo patiriamų nepatogių situacijų ir iššūkių darbe.
Namų darbai
Trukmė: 1 diena/8 akad. val.
Visų grandžių vadovai, turintys vadovavimo patirties. Taip pat būsimi vadovai, siekiantys suformuoti kasdienius sėkmingo vadovavimo įgūdžius
Susisteminti esmines vadovo funkcijas bei lavinti konkrečius vadovavimo įgūdžius - kaip tinkamai nurodyti, ugdyti, deleguoti, suteikti grįžtamąjį, paskatinti ir motyvuoti.
Šiuolaikinė vadovavimo samprata. Pagrindinės vadovo funkcijos ir įgūdžiai. Kokie šiuolaikiniai vadovai pasiekia geriausius rezultatus? Vadovavimo sėkmės faktoriai.
Vadovavimas atsižvelgiant į darbuotojų norą ir sugebėjimus dirbti. Vadovavimas pagal situacinį modelį: nurodymas, ugdymas, palaikymas, delegavimas. Koks vadovavimo stilius efektyviausias tam tikroje darbinėje situacijoje? Darbuotojo brandos - motyvacijos ir kompetencijos įvertinimas.
Užduočių paskyrimas darbuotojams. Kaip duoti nurodymus, kad darbuotojai mus teisingai suprastų ir imtųsi daryti užduotis? Kaip užduoties pateikimas daro įtaką užduoties atlikimo rezultatui?
Delegavimas. Dėl kokių priežasčių vadovai vengia deleguoti? Kaip įgalinti darbuotojus imtis daugiau atsakomybės? Kam vadovai galėtų skirti daugiau laiko, jei dagiau deleguotų. Delegavimo eiga. Delegavimo klaidos.
Grįžtamasis ryšys bei darbo rezultatų aptarimai. Konstruktyvus grįžtamasis ryšys. Kaip juo kurti pozityvią, motyvuojančią ir tobulėjimu pagrįstą aplinką?
Darbuotojų motyvacija ir motyvavimas. Ko tikisi darbuotojai? Kaip vadovui suprasti kiekvieno darbuotojo motyvaciją? Motyvacijos išsiaiškinimo klausimai bei pokalbio pravedimo technikos.
Padėti vadovams išsiaiškinti, kokias emocijas patiria komandos nariai organizacijos kontekste
Pamatyti, kaip dažnai jūsų darbuotojai galvoja, kad patirti vienus ar kitus jausmus yra pagrįsta ir sąžininga
Kaip dažnai jūsų darbuotojai mano, kad jie turėtų patirti šiuos jausmus, kad būtų efektyvūs ir galėtų pasiekti geriausių rezultatų
Kodėl verta dalyvauti?
Mokymo metu naudojamas individualaus vadovavimo stiliaus įvertinimas, leidžiantis dalyviams nusistatyti savo stipriąsias ir tobulintinas vadovavimo puses.
Dalyviai gauna platesnį ir aiškiai struktūruotą požiūrį į efektyvų vadovavimą, suvokia ne tik tai, KĄ turi daryti kiekvienas sėkmingas vadovas, bet ir KAIP.Tinkamas teorinių žinių ir praktinių užduočių balansas per trumpą laiką leidžia dalyviams įsisavinti svarbiausias tarpusavio santykių valdymo technikas, suprasti vadovavimo įtaką rezultatams.
Kiekvienas dalyvis, naudodamasis mokymo metu gautomis įžvalgomis apie save, susidaro konkretų asmeninį tobulėjimo veiksmų planą, kaip siekti geresnių rezultatų po mokymų.
Įvairių praktinių užduočių metu dalyviams suteikiama galimybė treniruoti esminius vadovo įgūdžius “čia ir dabar”, pamatyti save “iš šalies”.
Mokymas padeda vadovams suprasti savo vertę ir svarbą, atsakomybę siekiant nustatytų tikslų.
Teorijos ir praktikos santykis 30:70 |
|
Individualaus vadovavimo stiliaus įvertinimas |
|
Veiksmingi mokymo metodai ir pagrįstos praktinės užduotys |
|
Individualaus vadovavimo stiliaus įvertinimas |
|
Struktūruotas požiūris į vadovavimą |
|
Aukšti programos vertinimai ir puikūs dalyvių atsiliepimai |
Emocinės kultūros indeksas
“Genos International” - tarptautinė organizacija, kuri daugiau nei 20 metų, padeda organizacijoms bei jų vadovams stiprinti darbuotojų įsitraukimą, motyvaciją ir efektyvumą, stiprinant ir ugdant emocinę kompetenciją bei skatinant susikalbėjimą organizacijos viduje.
Kad organizacijos darbuotojai jaustųsi įsitraukę ir efektyvūs, vadovui labai svarbu suprasti, kokius jausmus patiria komandos nariai organizacijos kointekste bei kaip jie norėtų jaustis, ked galėtų efektyviausiai veikti ir atskleisti savo potencialą.
Šiuo tikslu, “Genos International” sukūrė tyrimą - “Emocinės kultūros indeksą”, kuris padeda identifikuoti esamą komandos situaciją bei darbuotojų lūkesčius darbo vietai ir komandos kultūrai.
Dirbtuvės: Emociškai brandus vadovas
Šios dirbtuvės - tai sekantis žingsnis po “Emocinės kultūros indekso” tyrimo. Gavus tyrimo rezultatus, labai svarbu gebėti teisingai juos interpretuoti. O pats svarbiausias tikslas jums - tai susikurti veiksmų planą, kuris padėtų tobulinti esamą darbo vietos kultūrą, kurioje tiek komandos nariai, tiek jūs, kaip vadovas, jaustųmėtės įkvėpti, sįitraukę ir motyvuoti dirbti bei atskleisti savo potencialą.
Dirbtuvių tikslas:
- Susipažinti su Danielio Golemano emocinio intelekto modeliu: saves pažinimas, kitų valdymas, kitų pažinimas, kitų valdymas.
- Gilinti žinias, apie emocijas bei jų svarbą ir įtaką mūsų elgesiui.
- Gebėti identifikuoti emocijas bei jų priežastis.
- Ugdyti emocinį lankstumą bei savęs valdymą.
- Aptarti “Emocinės kultūros indekso” rezultatus mokytis juos interpretuoti bei susikurti veiksmų planą.
Agnė Byčiūtė
Vadovavimo ir lyderystės konsultantė bei praktikė
Ekspertinės sritys: Efektyvus vadovavimas, lyderystė, individualus vadovų ugdymas (Executive Coaching), mentorystė, talentų ugdymo programos, laiko valdymas, efektyvi lyderystė, veiklos vertinimo procesas, 360° grįžtamojo ryšio tyrimai.
Konsultantė turi Ilgametės verslo patirtis įvairiose organizacijose. Yra sukaupusi didelį praktikos bagažą valdant skirtingas komandas, kuriant strategiją, vystant rinkas, valdant produktus bei klientų lūkesčius. Jai taip pat teko kurti naujus padalinius, daug įdirbio yra įgyta nustatant darbuotojams tikslus, deleguojant užduotis, vykdant jų monitoringą, suteikiant grįžtamąjį ryšį bei atliekant veiklos vertinimą.
Profesinėje veikloje Agnė gilinasi į komandos motyvaciją, efektyvų vadovavimą, grįžtamojo ryšio suteikimą, komandos narių įsitraukimą, empatijos ir tvarių santykių ugdymą organizacijoje.
Konsultantė yra baigusi vadovų magistratūros programą (EMBA) bei įgijusi magistro laipsnį.
sprendimus jūsų organizacijai