Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.
Patyręs „Customer centricity“ ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą, diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus. Konsultantas stiprina darbuotojų komandas, kurdamas joms pritaikytas mokymų ar verslo renginių koncepcijas, juos veda ir moderuoja, prezentuoja įvairioms auditorijoms (20+, 50+, 100 +, 600+ dalyvių), skatina bendradarbiavimą organizacijose, padeda jų nariams palaikyti ir plėtoti veiksmingus tarpusavio santykius.
Deividas taip pat konsultuoja aukščiausio lygio vadovų komandas strateginiais klientų valdymo klausimais, veda strategines sesijas, ugdo įvairių įmonių talentus bei ruošia vidinius trenerius. Sertifikuotas darbui su Inscape Publishing” DiSC bei „Thomas International” metodikomis, taip pat sertifikuotas GENOS Emocinio intelekto praktikas bei Master treneris.
Ekspertinės sritys: Efektyvus vadovavimas, lyderystė, individualus vadovų ugdymas (Executive Coaching), mentorystė, talentų ugdymo programos, laiko valdymas, emocinė kompetencija.
Konsultantė pasižymi sukaupta ilgamete tarptautine patirtimi įvairiose verslo organizacijose. Gintarė yra vadovavusi daugybei tarptautinių ugdymo projektų bei vedusi mokymus tarptautinėms auditorijoms. Ji konsultuoja organizacijas talentų valdymo sistemų kūrimo klausimais, kuria bei įgyvendina tęstines vadovų ir darbuotojų ugdymo programas bei patyriminio ugdymo projektus. Ji pataria organizacijoms diegiant metines veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius, atliekant darbuotojų vertinimus. Gintarė yra s ertifikuota ICF (International Coach Federation) individualaus ugdymo ekspertė, IPB Partners sertifikuota darbui su DiSC metodika.
Ekspertinės sritys: Efektyvus vadovavimas, lyderystė, individualus vadovų ugdymas (Executive Coaching), mentorystė, talentų ugdymo programos, laiko valdymas, efektyvi lyderystė, veiklos vertinimo procesas, 360° grįžtamojo ryšio tyrimai.
Konsultantė turi Ilgametės verslo patirtis įvairiose organizacijose. Yra sukaupusi didelį praktikos bagažą valdant skirtingas komandas, kuriant strategiją, vystant rinkas, valdant produktus bei klientų lūkesčius. Jai taip pat teko kurti naujus padalinius, daug įdirbio yra įgyta nustatant darbuotojams tikslus, deleguojant užduotis, vykdant jų monitoringą, suteikiant grįžtamąjį ryšį bei atliekant veiklos vertinimą.
Profesinėje veikloje Agnė gilinasi į komandos motyvaciją, efektyvų vadovavimą, grįžtamojo ryšio suteikimą, komandos narių įsitraukimą, empatijos ir tvarių santykių ugdymą organizacijoje.
Konsultantė yra baigusi vadovų magistratūros programą (EMBA) bei įgijusi magistro laipsnį.
Aida turi sukaupusi daugiau 15 + pardavimo ir derybų patirties tiek su Lietuvos, tiek su tarpautinėmis organizacijomis. Ir iki dabar pati sėda prie derybų stalo, siekdama išbandyti naujausias derybų taktikas ir likti konsultante-praktike.
Nors šiuo metu Aida aktyviai vysto TMD Pardavimų veiklos valdymo HUB, rūpinasi naujų mokymo temų ir metodikų atrinkimu, pardavimo/derybų srities konsultantų įvedimu bei mentoryste, mokymų vedimas likęs reguliaria veikla ir asmeniniu džiaugsmu. Mokymų ar individualaus ugdymo metu Aida padeda organizacijoms tobulinti pardavimo, derybų įgūdžius, moko pardavimo specialistus vertės kalbos, papildomo pardavimo, konfliktų valdymo technikų. Sisteminis požiūris, nuoseklumas bei konstruktyvus bendravimas su auditorija leidžia konsultantei pasiekti geriausių mokymo rezultatų.
Aida baigusi VIA Experientia (International Academy for Experiential Education), “Long-term Training Course to Process Experience Effectively” patyriminio mokymo programą ir turi teisę vesti patyriminio mokymosi principais parengtus seminarus, IPB Partners sertifikuota darbui su DiSC metodika.
Alpinistas, keliautojas, ekspedicijų į kalnus vadovas. Mečislovo asmenyje puikiai dera ir ilgametė verslo praktika, ir nauji potyriai bei įžvalgos atradus alpinizmą. Jis taikliai pastebi, jog patirtis bendraujant ir pažįstant žmones ekstremaliose situacijose gali būti naudingai pritaikoma organizacijose.
Mokymų dalyviams Mečys parodo, kas riboja jų profesinę ir asmeninę savirealizaciją, kaip tuos apribojimus keisti ir stiprinti savo asmeninius gebėjimus. Jis padeda įveikti tikruosius priešininkus - mūsų pačių baimes, savęs nesupratimą ir negebėjimą susitelkti ties užsibrėžto tikslo įgyvendinimu. Konsultanto mokymai atskleidžia, kaip prisijaukinti ne tik sėkmes, bet ir nesėkmes, ugdyti vidinę ištvermę, didinti motyvaciją bei savo asmeninio produktyvumo ribas.
Patyręs komunikacijos ekspertas, padedantis organizacijoms įtaigiai ir aiškiai perteikti informaciją klientams. Konsultantas turi ilgametę viešojo kalbėjimo patirtį (8+ metai), yra nacionalinių ir tarptautinių konkursų laureatas. Darius turi patirties dirbant tarptautinėse organizacijose, ruošiant ir įgyvendinant komunikacijos strategijas globaliu mastu. Konsultantas stiprina komandas, kurdamas joms pritaikytas mokymų koncepcijas. Savo mokymuose pritaiko naujausius komunikacijos ir psichologijos mokslo atradimus bei išvadas.
Konsultantas įgijęs komunikacijos magistro laipsnį (MSc) Amsterdamo Universitete, kuris yra šios srities pasaulinis lyderis.
Komandos ir asmeninio ugdymo konsultantė, darbuotojų gerovės ekspertė.
Ekspertinės sritys: emocinė kompetencija, streso valdymas, taktinis atsparumas, konfliktinių situacijų sprendimas, efektyvi komunikacija ir bendradarbiavimas, darbovietės gerovės stiprinimas (Corporate Wellbeing), individualus ugdymas (Executive Coaching) ir komandų ugdymas (Team Coaching).
Konsultantė yra sukaupusi ilgametę praktinio darbo patirtį užsienyje. Dirbdama tarptautinės įmonių grupės Londono ir Briuselio padaliniuose, Domantė buvo atsakinga už darbuotojų ir komandos ugdymo bei darbovietės gerovės programų formavimą ir įgyvendinimą. Jai puikiai pažįstama dinamiška, konkurencinga ir daugiakultūrinė korporatyvinė aplinka. Ilgainiui, kaupdama žinias ir patirtį, Domantė atrado būdą, leidžiantį darbuotojams komfortiškai jaustis ir klestėti tokiose situacijose.
Konsultantė yra ICF (International Coach Federation) ir ANE International (Academy of Neuroscience and Education) sertifikuota individualaus ir komandinio ugdymo ekspertė, Tony Robbins Mastery University studentė, Stanfordo universiteto sertifikuota mitybos specialistė, jogos mokytoja bei holistinės gerovės praktikė.
Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas, konfliktinių situacijų valdymas, pardavimai, derybos, viešas kalbėjimas, laiko planavimas.
Per daugiau kaip 24 metus Sandrijos mokymuose ir seminaruose dalyvavo per 80 000 žmonių įvairiose Europos ir Azijos šalyse. Daugelis jų ir po dešimtmečio įvardina konsultantę kaip reikšmingą jų gyvenimo ir verslo filosofiją formuojančią mokytoją. Jos mokymai - tai unikali gydytojos, verslininkės, jogos mokytojos ir psichologės sintezė, dovanojanti žmogui sąmoningą kelionę į aukštesnįjį save.
Profesinių žinių Sandrija sėmėsi pas tokius garsius pasaulio konsultantus ir motyvatorius, kaip T.Harv Eker, Blair Singer, Larry Gilman, Anthony Robins, Joseph McClendon, ne tik mokydamasi, bet ir savanoriaudama jų programose, kartu dirbdama bendrose scenose.
Ilgametė konsultantės jogos praktika ir jogos akademijos absolventės žinios padeda jai derinti modernias mokymo technologijas su senovės kultūrų ir laiko išbandytomis metodikomis, siekiant jautriai ir pagarbiai išlaisvinti žmogaus potencialą. Išskirtinis Sandrijos braižas - ryškūs, gyvi, dinamiški, interaktyvūs mokymai su ypač jautriu ir giliu požiūriu į dalyvį, patiekiant ne tik teorines žinias, bet ir praktinius sprendimus bei motyvaciją veikti nedelsiant.