Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.
Patyręs „Customer centricity“ ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą, diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus. Konsultantas stiprina darbuotojų komandas, kurdamas joms pritaikytas mokymų ar verslo renginių koncepcijas, juos veda ir moderuoja, prezentuoja įvairioms auditorijoms (20+, 50+, 100 +, 600+ dalyvių), skatina bendradarbiavimą organizacijose, padeda jų nariams palaikyti ir plėtoti veiksmingus tarpusavio santykius.
Deividas taip pat konsultuoja aukščiausio lygio vadovų komandas strateginiais klientų valdymo klausimais, veda strategines sesijas, ugdo įvairių įmonių talentus bei ruošia vidinius trenerius. Sertifikuotas darbui su Inscape Publishing” DiSC bei „Thomas International” metodikomis, taip pat sertifikuotas GENOS Emocinio intelekto praktikas bei Master treneris.
Ekspertinės sritys: Efektyvus vadovavimas, lyderystė, individualus vadovų ugdymas (Executive Coaching), mentorystė, talentų ugdymo programos, laiko valdymas, emocinė kompetencija.
Konsultantė pasižymi sukaupta ilgamete tarptautine patirtimi įvairiose verslo organizacijose. Gintarė yra vadovavusi daugybei tarptautinių ugdymo projektų bei vedusi mokymus tarptautinėms auditorijoms. Ji konsultuoja organizacijas talentų valdymo sistemų kūrimo klausimais, kuria bei įgyvendina tęstines vadovų ir darbuotojų ugdymo programas bei patyriminio ugdymo projektus. Ji pataria organizacijoms diegiant metines veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius, atliekant darbuotojų vertinimus. Gintarė yra s ertifikuota ICF (International Coach Federation) individualaus ugdymo ekspertė, IPB Partners sertifikuota darbui su DiSC metodika.
Gintarė turi ilgametės praktinės patirties vadovaujant komandoms, mokant bei ugdant darbuotojus ir įvairaus lygio vadovus. Konsultantė didesnę savo karjeros dalį dirbo didelėse globaliose organizacijose (Western Union, AIG, Ahlstrom, Citco), padėjo joms įkurti paslaugų centrus Vilniuje. Ji taip pat dirbo Western Union CEO komandoje, įmonės pagrindiniame biure, Kolorade, JAV, kur vykdė projektus su aukščiausio lygio vadovais, įgijo stiprios vadovavimo patirties tarpkultūrinėse komandose. Tą patirtį toliau stiprino kitose organizacijose ne tik kaip tarptautinės komandos narė, bet ir ugdydama darbuotojus įvairiose pasaulio šalyse: pradedant Filipinais, baigiant Karibų salomis ir Pietų Amerika.
Gintarė yra psichologė - psichologijos bakalauro studijas baigė JAV, Kolorado valstijos universitete, o magistro: Vytauto Didžiojo Universitete. Tarptautinę mokymosi patirtį kaupė ir Kelno bei Kaselio universitetuose Vokietijoje.
Specializuojasi emocinio intelekto, komandinio darbo, bei bendradarbiavimo srityse, streso ir konfliktų valdyme ir komunikacijoje, naujai paskirtų vadovų ugdyme. Domisi grupinės terapijos taikymu organizacijose.
Ekspertinės sritys: Efektyvus vadovavimas, lyderystė, individualus vadovų ugdymas (Executive Coaching), mentorystė, talentų ugdymo programos, laiko valdymas, efektyvi lyderystė, veiklos vertinimo procesas, 360° grįžtamojo ryšio tyrimai.
Konsultantė turi Ilgametės verslo patirtis įvairiose organizacijose. Yra sukaupusi didelį praktikos bagažą valdant skirtingas komandas, kuriant strategiją, vystant rinkas, valdant produktus bei klientų lūkesčius. Jai taip pat teko kurti naujus padalinius, daug įdirbio yra įgyta nustatant darbuotojams tikslus, deleguojant užduotis, vykdant jų monitoringą, suteikiant grįžtamąjį ryšį bei atliekant veiklos vertinimą.
Profesinėje veikloje Agnė gilinasi į komandos motyvaciją, efektyvų vadovavimą, grįžtamojo ryšio suteikimą, komandos narių įsitraukimą, empatijos ir tvarių santykių ugdymą organizacijoje.
Konsultantė yra baigusi vadovų magistratūros programą (EMBA) bei įgijusi magistro laipsnį.
Ekspertinės sritys: tęstinės vadovų ir lyderių ugdymo programos, individualus ugdymas (Executive Coaching), komandų ugdymas (Team Coaching), mentorystė, veiklos vertinimo procesas, 360° vadovų kompetencijų vertinimas, atrankų ir naujo darbuotojo įvedimo procesų kūrimas.
Konsultantė yra sukaupusi ilgametę praktinio darbo patirtį diegiant ir vystant personalo valdymo procesus tarptautinėse ir valstybinio sektoriaus organizacijose, ugdant naujus vadovus, kuriant skirtingų gebėjimų darbuotojams pritaikytas mokymo programas. Laura konsultuoja organizacijas ugdymo sistemų kūrimo ir diegimo klausimais, padeda susidėlioti metinius darbuotojų ugdymo planus, išsigryninti vadovų ugdytinas kompetencijas, padeda sukurti ir įgyvendinti veiklos vertinimo procesą nuo jo aprašymo iki profesionalaus pokalbio su darbuotoju vedimo.
Konsultantė yra įgijusi organizacinės psichologijos ir vadovų verslo vadybos (EMBA) magistro laipsnį. Laura taip pat yra ICF (International Coach Federation) sertifikuota individualaus ugdymo ekspertė.
Ekspertinės sritys: klientų patirties valdymas, klientų pasitenkinimo tyrimų organizavimas, klientų aptarnavimo standartai, aptarnavimo srities darbuotojų veiklos vertinimo sistemų kūrimas ir vystymas, reitingavimo logika, klientų aptarnavimo mokymai.
Vita yra praktikė, kuriai svarbiausia - kaip klientų aptarnavimo procesai ir jų analitika tiesiogiai veikia įmonės pelningumą bei klientų lojalumą organizacijai. Pagrindinis konsultantės siekiamas tikslas - kad kiekviena rasta metrika diktuotų veiksmų ir pokyčių grandinę, kurioje organizacija galėtų lengvai ir lanksčiai prisitaikyti prie kliento poreikių.
Konsultantė turi ilgametę patirtį telekomunikacijų sektoriuje, rinkodaros srityje. Ji yra sukaupusi reikšmingų žinių apie klientų pasitenkinimo valdymą, jo įtaką įmonės tikslams ir pelningumui, klientų pasitenkinimo matavimus, procesų ir komunikacijos peržiūrą kliento akimis. Pastaruosius penkerius metus ji dirbo klientų patirties valdyme energetikos sektoriuje, vadovavo Klientų patirties valdymo skyriui. Vita dalyvauja Customer Experience Organization veikloje, yra jos narė.
Ekspertinės sritys: aktyvus pardavimas, derybos ir interesų derinimas, kliento poreikio formavimas, vertės pardavimas, įtikinimas, konfliktų valdymas, ilgalaikių santykių su klientais kūrimas ir valdymas, klientų aptarnavimas.
Lina yra patyrusi praktikė, sėkmingai dirbusi pardavimų ir mokymų srityje, vadovavusi komandoms bei ugdžiusi jų žmones. Konsultantė turi patirties dirbdama tiek su naujais, tiek su brandžiais pardavėjais, yra sukaupusi daug praktikos dirbant su kontaktų centrais, perpratusi nuotolinio pardavimo subtilybes. Ji puikiai išmano komandų, reikalaujančių įtakos, interesų derinimo bei kliento aptarnavimo įgūdžių, kasdienio darbo specifiką bei ugdymo principus. Turi patirties kuriant ir diegiant kompetencijų modelius, vykdant mentorystės programas, formuojant mokymo kultūrą, įtvirtinant vertybes organizacijose. Konsultantė daug dėmesio skiria asmeninės atsakomybės prisiėmimui už savo tobulėjimą, įgūdžių pritaikymui praktikoje bei jų įveiklinimui, siekiant geriausių rezultatų veikloje.
Ekspertinės sritys: lyderystė, efektyvus vadovavimas, metinių pokalbių vedimas, ugdantysis vadovavimas, lyderystė organizacijoje, pokyčių valdymas, darbas su komanda, 360° grįžtamojo ryšio tyrimai, veiklos vertinimo sistemų kūrimas ir vystymas.
Laura turi 20+ metų konsultavimo bei mokymų vedimo patirtį. Konsultuoja organizacijas personalo klausimais, rengia ir veda mokymus bei komandos formavimo renginius įvairių sričių ir lygių darbuotojams bei vadovams. Ji yra sertifikuota Europos sąjungos psichologė, VU psichologijos mokslų magistrė.
Sertifikuota ICU ir ICTA koučingo meistrė bei trenerė, taip pat KET psichoterapijos praktikė. Akredituota ICU ir ICTA verslo trenerė; NLP trenerė. Konsultantė taip pat sertifikuota Inscape Publishing darbui su DiSC asmenybės vertinimo metodika.
Alpinistas, keliautojas, ekspedicijų į kalnus vadovas. Mečislovo asmenyje puikiai dera ir ilgametė verslo praktika, ir nauji potyriai bei įžvalgos atradus alpinizmą. Jis taikliai pastebi, jog patirtis bendraujant ir pažįstant žmones ekstremaliose situacijose gali būti naudingai pritaikoma organizacijose.
Mokymų dalyviams Mečys parodo, kas riboja jų profesinę ir asmeninę savirealizaciją, kaip tuos apribojimus keisti ir stiprinti savo asmeninius gebėjimus. Jis padeda įveikti tikruosius priešininkus - mūsų pačių baimes, savęs nesupratimą ir negebėjimą susitelkti ties užsibrėžto tikslo įgyvendinimu. Konsultanto mokymai atskleidžia, kaip prisijaukinti ne tik sėkmes, bet ir nesėkmes, ugdyti vidinę ištvermę, didinti motyvaciją bei savo asmeninio produktyvumo ribas.
Ekspertinės sritys: strategijos formavimas ir įgyvendinimas, tikslų ir rodiklių valdymo sistemų diegimas, bendrovių valdysena, vadovų komandos veiklos gerinimas, mentorystė, komandos koučingas ir motyvacijos sistemų kūrimas.
Nerijus yra sukaupęs daugiametės vertingos patirties organizacijų veiklos valdymo ir finansų srityse, pastaruoju metu daug gilinasi į strategijos, tikslų ir rodiklių sistemas, projektų valdymo temas.
Strateginių sesijų, konsultacijų metu siekia realių pokyčių dirbdamas su dalyvių nuostatomis bei padėdamas jiems atrasti aiškumą ir tikrąją vidinę motyvaciją pokyčiams. Jo vedami mokymai pasižymi orientacija į sąmoningą klientų dalyvavimą ir sutelktumą siekiant tvaraus ir darnaus rezultato.
Konsultantas turi ilgametę finansų vadovo ir valdybos nario patirtį, taip pat įgijo Erickson Professional Coach kvalifikaciją, yra baigęs L-CON Global koučingo mokyklos grupinio ir komandinio koučingo bei Baltic Institute of Corporate Governance (BICG) profesionalaus valdybos nario kursus.