Ekspertinės sritys: klientų aptarnavimas ir lojalumo kūrimas, bendradarbiavimas organizacijos viduje ir su išorės partneriais, konfliktinių situacijų sprendimas ir interesų derinimas, verslo ryšių kūrimas, palaikymas ir plėtojimas.
Patyręs „Customer centricity“ ekspertas, padedantis organizacijoms siekti klientų lojalumo, standartizuoti aptarnavimo veiklą, diegiant įvairius klientų patirties valdymo projektus. Konsultantas stiprina darbuotojų komandas, kurdamas joms pritaikytas mokymų ar verslo renginių koncepcijas, juos veda ir moderuoja, prezentuoja įvairioms auditorijoms (20+, 50+, 100 +, 600+ dalyvių), skatina bendradarbiavimą organizacijose, padeda jų nariams palaikyti ir plėtoti veiksmingus tarpusavio santykius.
Deividas taip pat konsultuoja aukščiausio lygio vadovų komandas strateginiais klientų valdymo klausimais, veda strategines sesijas, ugdo įvairių įmonių talentus bei ruošia vidinius trenerius. Sertifikuotas darbui su Inscape Publishing” DiSC bei „Thomas International” metodikomis, taip pat sertifikuotas GENOS Emocinio intelekto praktikas bei Master treneris.
Ekspertinės sritys: Efektyvus vadovavimas, lyderystė, individualus vadovų ugdymas (Executive Coaching), mentorystė, talentų ugdymo programos, laiko valdymas, emocinė kompetencija.
Konsultantė pasižymi sukaupta ilgamete tarptautine patirtimi įvairiose verslo organizacijose. Gintarė yra vadovavusi daugybei tarptautinių ugdymo projektų bei vedusi mokymus tarptautinėms auditorijoms. Ji konsultuoja organizacijas talentų valdymo sistemų kūrimo klausimais, kuria bei įgyvendina tęstines vadovų ir darbuotojų ugdymo programas bei patyriminio ugdymo projektus. Ji pataria organizacijoms diegiant metines veiklos vertinimo sistemas bei kuriant kompetencijų modelius, atliekant darbuotojų vertinimus. Gintarė yra s ertifikuota ICF (International Coach Federation) individualaus ugdymo ekspertė, IPB Partners sertifikuota darbui su DiSC metodika.
Gintarė turi ilgametės praktinės patirties vadovaujant komandoms, mokant bei ugdant darbuotojus ir įvairaus lygio vadovus. Konsultantė didesnę savo karjeros dalį dirbo didelėse globaliose organizacijose (Western Union, AIG, Ahlstrom, Citco), padėjo joms įkurti paslaugų centrus Vilniuje. Ji taip pat dirbo Western Union CEO komandoje, įmonės pagrindiniame biure, Kolorade, JAV, kur vykdė projektus su aukščiausio lygio vadovais, įgijo stiprios vadovavimo patirties tarpkultūrinėse komandose. Tą patirtį toliau stiprino kitose organizacijose ne tik kaip tarptautinės komandos narė, bet ir ugdydama darbuotojus įvairiose pasaulio šalyse: pradedant Filipinais, baigiant Karibų salomis ir Pietų Amerika.
Gintarė yra psichologė - psichologijos bakalauro studijas baigė JAV, Kolorado valstijos universitete, o magistro: Vytauto Didžiojo Universitete. Tarptautinę mokymosi patirtį kaupė ir Kelno bei Kaselio universitetuose Vokietijoje.
Specializuojasi emocinio intelekto, komandinio darbo, bei bendradarbiavimo srityse, streso ir konfliktų valdyme ir komunikacijoje, naujai paskirtų vadovų ugdyme. Domisi grupinės terapijos taikymu organizacijose.
Ekspertinės sritys: Efektyvus vadovavimas, lyderystė, individualus vadovų ugdymas (Executive Coaching), mentorystė, talentų ugdymo programos, laiko valdymas, efektyvi lyderystė, veiklos vertinimo procesas, 360° grįžtamojo ryšio tyrimai.
Konsultantė turi Ilgametės verslo patirtis įvairiose organizacijose. Yra sukaupusi didelį praktikos bagažą valdant skirtingas komandas, kuriant strategiją, vystant rinkas, valdant produktus bei klientų lūkesčius. Jai taip pat teko kurti naujus padalinius, daug įdirbio yra įgyta nustatant darbuotojams tikslus, deleguojant užduotis, vykdant jų monitoringą, suteikiant grįžtamąjį ryšį bei atliekant veiklos vertinimą.
Profesinėje veikloje Agnė gilinasi į komandos motyvaciją, efektyvų vadovavimą, grįžtamojo ryšio suteikimą, komandos narių įsitraukimą, empatijos ir tvarių santykių ugdymą organizacijoje.
Konsultantė yra baigusi vadovų magistratūros programą (EMBA) bei įgijusi magistro laipsnį.
Aida turi sukaupusi daugiau 15 + pardavimo ir derybų patirties tiek su Lietuvos, tiek su tarpautinėmis organizacijomis. Ir iki dabar pati sėda prie derybų stalo, siekdama išbandyti naujausias derybų taktikas ir likti konsultante-praktike.
Nors šiuo metu Aida aktyviai vysto TMD Pardavimų veiklos valdymo HUB, rūpinasi naujų mokymo temų ir metodikų atrinkimu, pardavimo/derybų srities konsultantų įvedimu bei mentoryste, mokymų vedimas likęs reguliaria veikla ir asmeniniu džiaugsmu. Mokymų ar individualaus ugdymo metu Aida padeda organizacijoms tobulinti pardavimo, derybų įgūdžius, moko pardavimo specialistus vertės kalbos, papildomo pardavimo, konfliktų valdymo technikų. Sisteminis požiūris, nuoseklumas bei konstruktyvus bendravimas su auditorija leidžia konsultantei pasiekti geriausių mokymo rezultatų.
Aida baigusi VIA Experientia (International Academy for Experiential Education), “Long-term Training Course to Process Experience Effectively” patyriminio mokymo programą ir turi teisę vesti patyriminio mokymosi principais parengtus seminarus, IPB Partners sertifikuota darbui su DiSC metodika.
Vita yra praktikė, kuriai svarbiausia - kaip klientų aptarnavimo procesai ir jų analitika tiesiogiai veikia įmonės pelningumą bei klientų lojalumą organizacijai. Pagrindinis konsultantės siekiamas tikslas - kad kiekviena rasta metrika diktuotų veiksmų ir pokyčių grandinę, kurioje organizacija galėtų lengvai ir lanksčiai prisitaikyti prie kliento poreikių.
Konsultantė turi ilgametę patirtį telekomunikacijų sektoriuje, rinkodaros srityje. Ji yra sukaupusi reikšmingų žinių apie klientų pasitenkinimo valdymą, jo įtaką įmonės tikslams ir pelningumui, klientų pasitenkinimo matavimus, procesų ir komunikacijos peržiūrą kliento akimis. Pastaruosius penkerius metus ji dirbo klientų patirties valdyme energetikos sektoriuje, vadovavo Klientų patirties valdymo skyriui. Vita dalyvauja Customer Experience Organization veikloje, yra jos narė.
Ekspertinės sritys: aktyvus pardavimas, derybos ir interesų derinimas, kliento poreikio formavimas, vertės pardavimas, įtikinimas, konfliktų valdymas, ilgalaikių santykių su klientais kūrimas ir valdymas, klientų aptarnavimas.
Lina yra patyrusi praktikė, sėkmingai dirbusi pardavimų ir mokymų srityje, vadovavusi komandoms bei ugdžiusi jų žmones. Konsultantė turi patirties dirbdama tiek su naujais, tiek su brandžiais pardavėjais, pardavėjų vadovais. Yra sukaupusi praktikos dirbant su kontaktų centrais, perpratusi nuotolinio pardavimo subtilybes. Ji puikiai išmano komandų, reikalaujančių įtakos, interesų derinimo bei kliento aptarnavimo įgūdžių, kasdienio darbo specifiką bei ugdymo principus. Turi patirties kuriant ir diegiant kompetencijų modelius, vykdant mentorystės programas, formuojant mokymo kultūrą, įtvirtinant vertybes organizacijose.
Konsultantė daug dėmesio skiria asmeninės atsakomybės prisiėmimui už savo tobulėjimą, įgūdžių pritaikymui praktikoje bei jų įveiklinimui, siekiant geriausių rezultatų. Ji taip pat tyrinėja asmeninio efektyvumo, tikslų siekimo ir laiko planavimo temas. Lina yra sertifikuota emocinio intelekto EQ Genos praktikė bei dirba su DiSC asmenybių tipologijos metodika.
Alpinistas, keliautojas, ekspedicijų į kalnus vadovas. Mečislovo asmenyje puikiai dera ir ilgametė verslo praktika, ir nauji potyriai bei įžvalgos atradus alpinizmą. Jis taikliai pastebi, jog patirtis bendraujant ir pažįstant žmones ekstremaliose situacijose gali būti naudingai pritaikoma organizacijose.
Mokymų dalyviams Mečys parodo, kas riboja jų profesinę ir asmeninę savirealizaciją, kaip tuos apribojimus keisti ir stiprinti savo asmeninius gebėjimus. Jis padeda įveikti tikruosius priešininkus - mūsų pačių baimes, savęs nesupratimą ir negebėjimą susitelkti ties užsibrėžto tikslo įgyvendinimu. Konsultanto mokymai atskleidžia, kaip prisijaukinti ne tik sėkmes, bet ir nesėkmes, ugdyti vidinę ištvermę, didinti motyvaciją bei savo asmeninio produktyvumo ribas.
Patyręs komunikacijos ekspertas, padedantis organizacijoms įtaigiai ir aiškiai perteikti informaciją klientams. Konsultantas turi ilgametę viešojo kalbėjimo patirtį (8+ metai), yra nacionalinių ir tarptautinių konkursų laureatas. Darius turi patirties dirbant tarptautinėse organizacijose, ruošiant ir įgyvendinant komunikacijos strategijas globaliu mastu. Konsultantas stiprina komandas, kurdamas joms pritaikytas mokymų koncepcijas. Savo mokymuose pritaiko naujausius komunikacijos ir psichologijos mokslo atradimus bei išvadas.
Konsultantas įgijęs komunikacijos magistro laipsnį (MSc) Amsterdamo Universitete, kuris yra šios srities pasaulinis lyderis.
Komandos ir asmeninio ugdymo konsultantė, darbuotojų gerovės ekspertė.
Ekspertinės sritys: emocinė kompetencija, streso valdymas, taktinis atsparumas, konfliktinių situacijų sprendimas, efektyvi komunikacija ir bendradarbiavimas, darbovietės gerovės stiprinimas (Corporate Wellbeing), individualus ugdymas (Executive Coaching) ir komandų ugdymas (Team Coaching).
Konsultantė yra sukaupusi ilgametę praktinio darbo patirtį užsienyje. Dirbdama tarptautinės įmonių grupės Londono ir Briuselio padaliniuose, Domantė buvo atsakinga už darbuotojų ir komandos ugdymo bei darbovietės gerovės programų formavimą ir įgyvendinimą. Jai puikiai pažįstama dinamiška, konkurencinga ir daugiakultūrinė korporatyvinė aplinka. Ilgainiui, kaupdama žinias ir patirtį, Domantė atrado būdą, leidžiantį darbuotojams komfortiškai jaustis ir klestėti tokiose situacijose.
Konsultantė yra ICF (International Coach Federation) ir ANE International (Academy of Neuroscience and Education) sertifikuota individualaus ir komandinio ugdymo ekspertė, Tony Robbins Mastery University studentė, Stanfordo universiteto sertifikuota mitybos specialistė, jogos mokytoja bei holistinės gerovės praktikė.